Bedankt - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Fabiënne Smits - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Fabiënne Smits - WaarBenJij.nu

Bedankt

Blijf op de hoogte en volg Fabiënne

03 Augustus 2015 | Sri Lanka, Sri Lanka

Onder het motto beter laat dan nooit wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn blogs! Ik heb ze allemaal gelezen maar helaas was de verbinding soms te slecht om daar weer op te kunnen reageren. Ik denk dat jullie dit allemaal al wel in de gaten hebben, maar ik heb echt super genoten op het mooie Pearl Island!! Als ik een vliegticket had ging ik terug, want ik mis alles en iedereen wel.. Ik ben er nog steeds niet over uitgepraat en zou zo'n reis iedereen aanraden! :)

Liefs Fabiënne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Sri Lanka

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2015

Bedankt

09 Juni 2015

ziekenhuis ervaringen

25 Mei 2015

over de helft!

05 Mei 2015

eerste 2 weken zitten er al weer op!

26 April 2015

Eerste indrukken van Sri Lanka
Fabiënne

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 1615
Totaal aantal bezoekers 5310

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: