5 days left - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fabiënne Smits - WaarBenJij.nu 5 days left - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fabiënne Smits - WaarBenJij.nu

5 days left

Blijf op de hoogte en volg Fabiënne

15 April 2015 | Nederland, Eindhoven

ආයුබෝවන් (hallo),

Bijna is het zo ver!! Alle inentingen zijn gehaald, mijn visum en paspoort kloppen en alle spullen (vooral luchtige kleding, want schouders en knieën moeten bedekt zijn in een land waar het elke dag, 's ochtends en 's avonds, 30 graden is) zijn gekocht.
Maandag ga ik voor 2 maanden naar Sri lanka. Ik verblijf in Panadura in een gastgezin. De eerste 6 weken ga ik werken op het Dutch Anne's Montessori (tsunami rescue camp), en de laatste 2 weken in het Panadura Base Hospital.

Omdat het waarschijnlijk een wereld van verschil is vergeleken met hier (vooral het eten en het klimaat), en ik er iedere dag veel indrukken zal opdoen, ga ik een blog bijhouden om jullie een beetje een idee te geven van hoe het leven daar is en wat ik daar allemaal meemaak.

ඔයාගේ විශ්වාසී (liefs) Fabiënne

• 15 April 2015 - 22:21

Ambro:

Succes Fabienne daar in dat mooie land.
    Het zal een hele ervaring voor je zijn.
    Geniet ervan en probeer veel van het land te zien want het is prachtig.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen .
    Goede reis .

• 15 April 2015 - 23:05

Beau:

faabke heel veel plezier!
    Maak veel foto's en filmpjes en geniet ervan!

Xx
    Ps zal zorgen dat Jordy in de tussentijd jullie pap en mam nog een keer bezighoud!

• 15 April 2015 - 23:12

Annemieke Borgers:

hoi Fabienne,

Wij wensen je een hele mooie, leerzame tijd toe. Ga ervan genieten.
    Goede reis

Groetjes Annemieke

• 16 April 2015 - 10:50

Fabiënne Smits:

Dankjewel, komt helemaal goed! Ik ga er zeker van genieten en er zullen foto's in overvloed gemaakt worden denk ik haha!